Friday, December 2, 2011

Mari pandang ke depan...

Mengidam sangat nakkan SGT 7.0. Nak yang itu jugak! Ke Tesko tiga hari lepas sempat meng'hai' Blue Cube semata mata nak tanya khabar SGT. Discontinued! Kat mana mana pun dia kata tak payah tanya sebab memang dah tak da. Out of Stock! Aku still tak puas hati. Gagah jugak aku masuk dalam Tesko bahagian elektrik dan elektronik tanya pasal benda alah yang sama. Oh, hanya SGT Wifi yang tinggal. Aku jadi lemah. Aku terus tak bermaya dua minit di situ. Ayat ayat cinta yang sama. Out of Stock sayangku! Discontinued my darling!. Aku redha. Betul ni. Tak tipu.

Takpalah. Aku tak kisah pun pakai henpon 'candy kanak kanak' ni. Asal aku call CP boleh, CP call aku boleh pun dah cukup. Tak dapat SGT 7.0, baiklah. Barang yang terlepas jangan di kenang. Aku nak pandang ke depan. Mungkin patut pandang pada Halford Zuzz 4 + Babio. Oh, ai-lap-u. *wink wink*

No comments:

Post a Comment