Wednesday, January 11, 2012

Biar betul........

Ahad lepas, berjalan jalan sambil memburu track bottom untuk Che Wani. We went to Tesco sebab that's the nearest hypermarket dengan rumah. Sesampai ja kat satu area dalam Tesco, berenti sekejap empat lima saat untuk melepaskan rindu. Tiba tiba CP tanya aku nak ka benda tu. Hish, apasal tanya soalan camni. Kang aku jawab, takut CP menangis pulak. Sengih cukup. Then CP kata nak ambiklah. Hish merepek apa lagi nih. Aku sengih lagi. Sekali lagi CP tanya aku, dan tentulah aku jawab, ikut suka abanglah.

Nasib baik tak da camera rakam rupabentuk muka aku time tu. Aku rasa dah macam kerang bakar dah muka aku. Sengih jangan cakaplah. Tu belum tengok hidung lagi. Dada pun dah rasacamnak explode. Biar benar CP ni. Mimpi apa tengah tengah bulan ni. Ya Allah, is this for real? Aku cubit perut aku yang boroi ni dan betul la aku tak mimpi pun. Ya Allah, thank you. Che Pyan, thank you so much.

Dah lama gila aku mengidam benda ni dan aku memang dah tak harap apa dah bila benda ni depa discontinued hari tu. Aku redha saja. But then, it was totally an awesome suprise. Thank you so much, thank you, and i love you. Xoxo....mone

No comments:

Post a Comment