Thursday, February 5, 2009

apa yang penting.....?

Life is not just about oneself...life is not just about u...me...?.....i live my life for everybody all around me...yg pertama is absolutely for Allah....then my che pyan n the kids,my parents n my siblings,my in laws n so n so n so......see......? banyakkan?...tp semua org macam ni kan...sebab tu la bila nak buat sesuatu esp yg x masuk akal dan berbahaya dan merosakkan diri sendiri,kena consider dulu....fikir dulu... aku pun x faham la dengan org macam ni...apa yg depa nak,kenapa buat macam tu,x kesian ka mak bapak...ntah la....aku x sempurna...aku tak tau la org lain...setiap hari aku cuba buang sikit demi sikit sisi gelap yang ada kat aku ni..susah...memang susah...dah jadi tabiat pulak tu...apapun,utk org lain berubah...aku perlu ubah sikap aku dulu...ya la..mana boleh paksa org kan...macam WOnDerPeTs kata "apa yang penting....? kerjaaaaasama....".....hehehe..anak2 aku suka sgt WOnDerPeTs ni...

No comments:

Post a Comment