Tuesday, February 24, 2009

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" ini untuk diletakkan di blog anda..
dah siap

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberi award ini kepada anda..
nurul shahida binti abdul khadir..sepupuku sayang...bluueekk...she's my best cousin,my best friend n we were born on the same date...not day...25th august..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.. (korang bagi 5 fakta & 5 hobi pon boleyy!)
  1. aku suka marah n cepat naik angin

  2. aku suka masak masakan yg pyan x brapa suka makan...camna tuh...?

  3. aku suka kemas rumah,tapi kenapa rumah aku x licin sehingga boleh menjilat kaki...?

  4. aku x suka semak tapi anak aku suka buat sepah n sampah kat dalam rumah..tension...!!!

  5. aku suka basuh baju tapi aku malas nak lipat pulak.....pulak dah...

  6. aku suka makan sayur n buah organic tapi kat kedah ni susah nak dpat...nak tanam sendiri alamatnya lambat la baru buleh makan..mau dua tiga bulan kena tunggu..

  7. aku x suka kira guna otak,aku lebih suka pakai pakai calculator...kira duit pun aku boleh pening kepala....x suka..x suka..x suka...

  8. aku x suka berebut2 beli barang bila time sale..aku benci... aku benci tapi aku nak jugak.... nak jugak...slalu balik ngan tangan kosong...baik aku p reject shop ja..x yah berebut langsung

  9. aku x suka tempat yg crowded,tpt ramai org,tempat yg pening2..baik aku balik rumah tidoq.....ZZZzzzZZZZzzzZZ
  10. aku suka sgt shopping,kalau boleh tiap tiap hari aku nak shopping...boleh ka bang...?
4. Anda perlu memilih penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda..
x mau...biaq aku sorang ja....
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag..
x mau....aku segan

No comments:

Post a Comment