Saturday, June 20, 2009

Nasi Lemak Haji Ali dan Bowling

Last night ada Monthly punya Bowling Session. This time, bukan aku saja ikut. Habih semua anak beranak ikut sekali. Kononnya nak bagi moral support lah kat Che Pyan. Dan since last night cuma ada 9 saja contestant, Che Pyan manage to get tempat kelima. Hahaha. Ok apa. Dapatlah jugak duit saguhati. My 3 Little Ninjas pun happy semalam sampai lupa nak berperangai sopan dan bertata tertib di khalayak ramai.

Jenuh aku. Lompat sana. Lompat sini. Lari sani. Lari sini. Aku rasa lepas ni aku surrender lah. Baik aku tinggal depa kat rumah. Kurang-kurang depa dapat main wrestling ngan Pak Su depa. Dapat main masak-masak dengan Mak Teh depa. Dapat teman nenek sambil nyanyi-nyanyi kat nenek. Tak lah nenek bosan dan sunyi sampai boleh ZZzzzZZ awal. Lepas tu boleh ZZzzzZZ dengan nenek dan Mak Teh.

Lepas tu aku pun dapat keluar tengah malam buta p kedai mamak ngan Che Pyan. Hahahaha. Pekena Teh tarik sorang segelas. Hahahaha. Nasi Lemak Haji Ali. Hahahahaha. Makan nasi midnight. Hahahaha. Lepas tu gendut. Hahahaha. Ok. nak bersiap-siap. Ada kenduri kendara kat sini. Kena lah awal sikit kan. Nasik minyak is my favorite. Cannot tahanlah.

2 comments:

  1. saya pun ader jemputan makan nasik minyak arini kat dewan wawasan.. :-)

    ReplyDelete
  2. kenyanglah kita..makan free hari ni..heheheh:D

    ReplyDelete