Friday, June 5, 2009

Scary Movie 4 vs Wonderland

My brother n his wife balik da. So happy. Dah lama tak jumpa both of them. It's been 4 months semenjak mereka pindah ke KK. Wani, Wina and Aiman pun seronok sangat. Sekejap lompat sana, sekejap lompat sini. Kononnya nak tunjuk kehebatan boleh melompat tinggi-tinggi la tu dekat Mak Lang dengan Pak Lang yang baru sampai.

Wah. Sekejap ja dah pukul 11 malam. Hari ni memang hari aku yang semalas-malasnya. Cuaca pun sangat panas. Eleh. Alasan tu Mone. Alasan. Tu lah pasai. Sebab cuaca panas lah aku tak buat apa-apa pun yang berfaedah hari ni. Che Pyan pulak balik kerja terus ZZzzzZZ. Sekarang ntah-ntah dah sampai Wonderland dah. Aku ja yang terkebil-kebil tak boleh tiduq. Mata oh Mata. Bila nak mengantuk. Aku mau tidurrrrr. Aku pun nak ikut Che Pyan p Wonderland jugak.

Petang tadi adik aku yang perempuan pergi Tesco. Ciih. Katanya ada kawan-kawan buat reunion. Apa hal buat reunion kat Tesco. Aku pun tak paham lah. Lepas tu dia bawak balik iklan Tesco. Wah. Ada baju Mickey. Comelnya. Aku nak. Aku nak. Aku nak. Comel tak boleh tahan. Anak-anak aku pun nak jugak. Hahaha. Nanti habih satu family boria dari mak sampailah ke anak-anak semua pakai baju Mickey. Lepas tu pakai baju tu sama-sama dan pergi berjalan-jalan kat Taman. Wah. Mesti seronok kan. Mesti banyak mata yang memandang.

Oh ho. Aku rasa aku tak boleh tiduq ni sebab aku tengok Scary Movie 4 kot. Banyak sangat gelak-gelak sampai berguling-guling. Che Pyan lagi syok. Baru 10 minit tengok dah ZzzzZZ. Gila best. Senang sangat ZZZzzz. Since aku tak mengantuk dan dah puas dah pujuk mata ni suruh tidur pun tak jalan jugak, aku rasa baik aku main The Sims. Lagi bagus. Kurang-kurang dapat jugak buat rumah sebijik dua dan meramaikan rakyat di The Sims City. Sapa nak join? Sapa nak ikut? Jom...

No comments:

Post a Comment