Thursday, September 10, 2009

Thank U So Much My Dear Che Pyan

Ingat lagi tak aku pernah kata pernah sebut dan pernah tulis pasal apa aku nak untuk hari ulang tahun kelahiran aku. Kat situ macam macam aku tulis. Tak mau itu tak mau ini. Tapi, hari ini dengan tiada lebih tiada kurang dengan perasaan malu yang menebal aku nak bagitau yang aku hendak dan sudah dapat pun semua benda tu pada mulanya aku tak mau tu. Teruk kan. Mula kata tak mau. Pas tu hegeh hegeh pulak ndak.

Ntah apa apa ntah perangai aku nih.Tapi sorry ok. Aku malas nak upload gambar beg, kasut tumit tinggi berapa inci ntah tapi kalau baling kat kepala anjing confirm anjing trus mati, mak nenek baju baju apa ntah ada ropol sana ropol sini kembang sana kembang sini dan jugak last sekali hadiah yang paling aku suka sangat jeng jeng jeng.. set alat makeup tak payah tanya brand apa sebab memang aku malas nak bagitau ahhahah. Cukup setakat itu saja. Dalam set makeup tu ada satu benda yang terpaling aku suka dan tiap tiap hari aku buat mainan. Gila apa make up buat mainan Mone nih. Bukan bukan bukan. Tidak tidak tidak. Aku tak gila. Masih berfungsi seperti biasa. Benda alah tu ialah Eyelash Curler yang guna Battery. Free gift tau dak. Ceh. Orang lain dah lama dah guna benda tu aku yang jakun ni kecoh. Tapi tak kisahlah. Syioknya aku dapat barang free nih. Selalu sebelum nih kalau nak pakai mascara kena kepit dulu bulu bulu mata unta then baru apply mascara. Sekarang letak ja Eyelash Curler tu 15 saat. Walla.. Lentik wa cakap lu. Ahhahaha.

Seronoknya main benda benda bersifat girlish ni. It makes me happy like a 5 years old kid. Eh. Macam umur anak aku ja. Tak kisah lah. Yang penting aku seronok. And thanks to Che Pyan for the Treats. Walaupun tak ada sesi romantik makan malam berdua sempena meraikan hari jadi aku, I dont mind. All the gifts and the love sudah cukup buat aku. Eh, sebelum aku buat buat lupa, to Sissy Sha, please claim ur birthday present dekat Che Pyan ok. Aku tak ada duit. Aku tak kerja. Kena mintak dengan orang yang kerjalah. Aku tak makan gaji. Aku makan nasi ja. Ahhaha. Tata. Till then...

No comments:

Post a Comment