Tuesday, June 12, 2012

Banyak merepek aku ni

Aku pening dengan blogspot baru nih. Akukah yang cerdik terlebih sampai tak reti nak tekan apa! 

Oh, aku sudah habih berpantang. Yahoo! Apajadah seronok sangat. Takdala berpantang larang sangat sehingga menjejaskan emosi. Alhamdulillah, Syafiyah is doing just fine adapting dengan her new environment. Dah kurang nangis and kuat tidur. Bagus. Boleh mummy buat benda lain. Tok pun dah balik kampung. Tinggal kami 6 beranak mengadap muka satu sama lain menjelang malam. 

Cp macam biasa lepas matahari terbenam dan dah gelap gelita baru balik dari mencari rezeki. Takpa. Sekarang dah tak takut sangat sebab Aiman dah besar dan boleh bertukar jadi Boboiboy bila perlu. Tipoo banyak aku ni. Heh heh.

Aloh. Baru ja aku puji Syafiyah suka zzzz. Tengok, tengok, sekarang dia dah bangun.Aku baru ja nak tulis part yang berilmiah sikit. Dah kena kembali ke mode 'bertugas' pulak dah. Kejap lagi kena cari kayu api nak menanak nasik. Ok, aku merepek lagi. Sekian. Tata.