Sunday, July 15, 2012

Baru 50 hari, kalau setahun, bertahun tahun? Nehi

Alhamdulillah, hari ni ada lebihan masa sikit. Semalam, kelmarin, kelmarin dulu dan sebelum sebelumnya meang aku sibok. Samada aku sibok buat kerja dan sibok mencari kerja untuk diberehkan. Alhamdulillah, Little Syafiyah sangat baik. Oh, sungguh gembira hati ini melihat baby kecil yang tidak banyak ragam. Lebiu Syafiyah. Little Aiman pun dah tak banyak songeh di pagi hari macam dulu dulu masa tak da adik baby. Little Aiman should change to Abang Aiman.

Miss soon to be 8, Wani pun gembira dan nampak ceria setiap kali nak ke sekolah. Miss 6yo, Wina macam biasa akan ada drama airmata sebelum ke sekolah which is kadang kadang aku rasa kesian tapi most of the time aku rasa macam nak naik hantu jugak. Sabar Mone, sabar. Apapun, yang pasti life is good dan aku bersyukur sangat sangat dengan keadaan kami sekeluarga sekarang. Thanks CP for being such a great husband and father!

Nampak perkataan father, teringat Aloq Setaq, bila teringat Alor Setaq, teringat ayah. Lama anak menantu dan cucu ayah tak balik. Dah hampir 50 hari aku tak balik kampung. Ok,sekarang aku jadi emosi. Lebih baik berhenti menaip. Nak pi dapur kupas bawang. Sekian. Tata.