Thursday, April 18, 2013

Bila hormon mengganas...

Orang yang teruk ada di mana mana. Orang yang baik pun bersepah merata rata. Orang yang di 'menyampah'kan paling senang nak jumpa. Dalam fb mmg banyak.Kenapa aku kata aku menyampah? Sebab musabab ada di bawah:


  • Dua puluh pat jam kata orang tu dengki, orang ni dengki, orang sana jealous dengan dia. Hadoii. Orang macam ni, sangat sesuai untuk di unfriend oleh aku. Bye bye.
  • Merungut merungut merungut. Dua puluh pat jam merungut. Menyampah ai. Bosan la, mengantuk la, lapaq la, penat la. Hoi, tak da life ka. Merungut dalam fb dapat apa? Sesuai jugak aku unfriend. Tattttaaaa.
  • Ayat tarak serupa empunya diri. Whoa hoo. Update ayat menginsafkan bagai, tapi perintah Allah kau buat main. Kau update suruh orang bersyukur dengan segala nikmat Allah,ajak orang insaf dari berbuat maksiat, habih tu yang aurat kau pegi tayang buat apa. Tolonglah. Tolonglah. Nyanyuk ka hapa? Bye bye jugak untuk kau.
  • Letak gambaq sendiri cun posing bagai, pas tu letak caption ' Suka tengok orang cantik' atau 'syukur dengan nikmat'. WTFreak! Bagi aku kau RIAK. Adios.