Monday, November 25, 2013

Tak perlu dan tak mahu penjelasan.

Minggu minggu yang lepas ialah mode 'menahan diri'. Tak payahlah aku elaborate katsini. Tak penting pun.

Harini, aku dah tak menahan diri lagi. Aku nak meletup. Sekali sekala katernyerr. Bagi aku, tak perlulah aku nak layan status yang dishare oleh orang tiga suku yang di copypaste dari wall orang tiga suku.Ko bercakap pasal agama berselang seli bahasa arab, tapi bab tutup aurat kau buat main. Tunggu ikhlas katernyerr. Tempat kerja tak izin katernyer. Baguslah ko brainwashed budak budak muda dengan pemahaman ko yang luar biasa. Selamat bercakap walaupun semua itu  hanyalah tin kosong semata mata. Pang pung pang suruh orang bersyukur nasihat bagai perli sesuka hati, tapi bila sorang dua tegur dn bagi nasihat secara baik baik terus mengamuk malukan orang orang tu meroyan kasitahu satu dunia orang ni tak betul orang tu tak betul. Bagi aku kau banyak EGO dan tiga suku. Selamat berpuisi di tepi jamban.