Thursday, December 12, 2013

11 weeks and still counting..

Dear blog,
Sudah 11 weeks. Still counting the day until my next appointment with Dr Zana. At first, I was a bit reluctant nak tukaq doktor, but then Cp keep on kata amiklah doktor pompuan pulak. Lebih baik dan bukan darurat pung. Ya. Baiklah. Dr Awang Nila is still the best doktor that I have ever met. Sangat sangat bagus sampaikan ramai sangat patient dia. Jenuh tunggu oi.Mana taknya. Hes very detail, tak gopoh nak layan patient dan paling best sekali dia peramah sangat. Macam bapak bapak. Ya lah. Baiklah. Jangan dikenang lagi. T___T

Since sebelum aku mengandung kat Syafiyah aku pernah dua kali berturut turut buat therapeutic abortion, dan masa mengandung kat Syafiyah aku dapat pulak hadiah Gestational Diabetes, aku tak berani nak letak harapan setinggi gunung. Apapun, aku berdoa agar Allah permudahkan. Kalau takda masalah dan semua goes smooth saja during this whole pregnancy process, aku bersyukur sangat sangat. If baby sihat, sempurna fizikal dan mental, itu sudah cukup bagi aku. InshaAllah.