Wednesday, January 8, 2014

Syafiyah vs Semut.

Menunggu dari tadi. Masih menunggu. Hai Syafiyah. Sedap sangat kot makan roti empat segi dengan nutella. Ya. Baiklah. Sesi menjilat sisa sisa nutella di hujung jari pulak. Hmmm. Mummy tunggu. Kejap kejap berpaling tengok aku. Kejap kejap menyandar dekat high chair. Dah nak dekat 45 minit ni nak oii. Mungkin kita perlu cukupkan satu jam. Hahaha.

Kesian Syafiyah. Bangun pagi tadi mata tak boleh bukak. Banyak sangat taik mata. Syafiyah sakit mata lah. Jenuh membuang taik mata yang keluar secara berlebihan. Keras. Mesti dia sakit. Hmmm. Ok. Dah terlentok lentok dah Cik Syafiyah ni aku tengok. Baik aku lekas bawa dia mandi. Kalo tak, tidoqlah Cik Syafiyah sambil mulut dan badan belemoih. Nanti semut gigit pulak. Rumah aku banyak semut. Aku pening tengok semut. Ok. Sekian.