Tuesday, October 13, 2009

Si Jakun guna Facebook

Pada hari ini, sesudah berhari hari dan kesekian kalinya aku jadi tak keruan sebab tak dapat bukak Facebook, hari ini..aku berjaya. Gila lama team FB buat Site Maintenance kat profile aku. Tak kisah lah. Yang penting sekarang aku dah boleh bukak dah FB. Pun jadi masalah juga. Ya lah. Dah beberapa hari asyik guna profile Che Pyan ja, bila bukak profile sendiri aku jadi sakit. Sakit kepala, sakit jiwa dan sakit hati. Dah jadi macam jakun pulak aku ni. Dah lah YoVille tak boleh bukak. Ceh. Buat penat aku ja. Baiklah aku main The Sims. Itu lebih bagus. Tapi lagi bagus kalau aku buat benda benda yang berfaedah kan. Apakah menulis blog ni berfaedah? Ntah. Aku sendiri pun tak tau. Nanti kalau ada jawapan aku bagi tau.

Eh. Aku baru teringat ingat lupa. My Mother In Law is coming over to my house esok lusa ni. Hari esok lusa? Mana ada hari yang nama esok lusa. Esok lusa maksudnya hari Khamislah. Apa raa. Mak pun nak lah bercuti jugak sekali sekala selepas penat berhempas pulas mengerah keringat membanting tulang menjaga cucu yang jauh di sana nun dirumah adik ipar tu. Luckily, Ina (My Sis In Law) dan sekeluarga dan jugak keluarga mertuanya nak ke Kelantan. So, dapatlah mak datang sini tidur since dah lama sangat dah mak tak mai sini. Maknanya, start dari hari ni aku dah kena mulakan ops Pembersihan rumah secara berkala (nampak sangat macam apa ntah rumah aku ni) sebab kalau nak buat semua sekaligus mamposlah aku nak buat sorang sorang. Che Pyan kerja. Takkan aku nak suruh anak aku kot sapu lantai, mop lantai, cuci tingkap dan bla bla bal bla. Ok. Sekarang jugak aku nak start kerja aku. Tapi sebelum tu, perut kena isi jugak. Tangki biaq penuh. Satgi baru sikit ja buat kerja dah lembik macam sotong dah. OK. Tata.

No comments:

Post a Comment