Tuesday, October 27, 2009

Go With The Flow

Anak yang sulung sekarang 5 tahun. Nombor dua pulak dah 3 tahun. Yang ketiga dan terbongsu setakat ni dah 1 tahun 7 bulan. Dah besar dah semua anak aku kan. Dua hari yang lepas sempatlah melawat kawan Che Pyan punya wife bersalin. Dapat baby boy gendut pulak tu. Bila tengok baby kenit macam tu nampak macam comel sangat. Rasa macam teringin sangat kalau boleh pinjam dan gigit sekejap baby tu. Tapi satgi tak pasal pasal lekat 5 cap jari kat pipi aku yang tak berapa gebu ni.

On the way balik sempat lagi Che Pyan bergurau. Eh. Tak taulah kalau dia bergurau atau betol betol. Aku buat andaian dia bergurau sajalah. Che Pyan tanya, nak tak anak Bank Rakyat? Huh. Apa tuh? Aku pun confused jugak mula mula.Ingatkan projek usaha sama Bank rakyat ngan staff dia ambil anak angkat ka hapa ntah. Rupa rupanya Che Pyan tanya aku nak anak lagi tak. Haih. Biar betui ni. Ini 3 orang dah separuh pengsan dah aku ni. Baru aku faham. Ya lah. 3 orang anak sebelum ni lahir masa Che Pyan kerja ngan Maybank. So 3 orang tu semua anak Maybank lah. Hahaha. Gurauan apakah ini. Oh tidak. Kalau boleh biarlah Aiman besar sikit dulu. Sekarang ni pun Aiman still breastfeed lagi. Kesian dia. Biarlah sampai 2 tahun. Tapi tak taulah kan. Yang penting sekarang, just go with the flow. Ok. Tata. Nak check out The Sims pulak. Anak anak semua still ZzzzzZz lagi.. Yeeeeeehaaa yabedabedooooo. Heh.

No comments:

Post a Comment