Wednesday, May 26, 2010

Bukan Aku Anymore

I've decided not to use 'aku' anymore. Rasa macam dah tak sesuai lagilah dengan pertambahan usia walaupun aku ni bukan tua mana pun. Eh, tersasul pulak. Ulang sekali lagi ok ayat tadi. Rasa macam dah tak sesuai lagilah dengan pertambahan usia walaupun saya ni bukan tua mana pun. Hehehe.Tak perlulah saya nak explain panjang lebar padahal bukan orang nak tau sangat pun.

Lately ni saya memang dah tak online sangat. Nak buat macam mana. Bukan ku pinta jadi begini. Ini semua Celcom Broadband punya pasalllah. Saya memang langsung tak bersalah pun. Line memang macam ta**. Sekejap ade, sekejap takde. Macam iklan Choc Fudge pulak. Malas nak layan angin broadband yang sat elok, sat tak elok, lebih baik tak payah online langsung. Last sekali baik main The Sims. Lagi bagus untuk perkembangan minda dan mencerdaskan lagi otak. Sebelum saya lupa wal tak ingat, saya nak wish ucapan beribu ribu tahniah untuk My Beloved Cuz sebab dia telah berjaya. Berjaya mengandung dulu dari saya padahal saya yang plan dulu nak pregnant. Hihihi. Ya la. Kita hanya merancang. Tup tup dengar cerita dia dah terkedepan dah. Apapun, tahniah Sis. I'm soooo supa dupa happy for U. Lepas ni Alya dah ada friend dah. Lalalalalala.

No comments:

Post a Comment