Friday, July 15, 2011

Arnab Buat Lauk Kenduri?

Arnab arnab kat belakang rumah dah selamat beranak pinak. Kadang kadang rasa cam nak jual, kadang kadang rasa sayang pulak. Dah la gebus gebus dan gemuk. Setakat ni, ok lagi lah. CP kata kalau ada lebih kurang dalam 50 ekor arnab muat lagi sangkar tu. Tapi kalau lebih, tak taulah lagi nak buat camna. Tengoklah nanti apa CP nak buat kalau dah berlambak sangat arnab arnab tu. Buat lauk kenduri? Nehi kabhi nehi.

Cerita lain pulak. Kadang kadang aku rasa macam nak delete ja akaun Facebook aku tu. Bukan ada fekdah pun. Masa awal awal dulu aku guna facebook, takdalah orang ghairah sangat nak upload beraneka macam gambar. Beli ni tunjuk, beli tu tunjuk. Makin menjadi jadi pulak tu. Aku heran.

Dah. Aku dah malas nak menaip dah. Nak simpan tenaga  kat jari jari aku ni. Sekejap lagi aku nak main Roiworld barang sejam dua. Tata. Selamat malam.

No comments:

Post a Comment