Wednesday, August 24, 2011

Lebih baik bela rabbit

 Pic credit: Diri sendiri


Sebagai orang Islam, baiklah kita bela rabbit buat haiwan kesayangan daripada kita bela anjing. Nak tengok rabbits yang aku ngan CP bela klik sini. Aku suka rabbit sebab rabbit comel dan tak perlu nak samak samak lepas main guling guling dengan rabbit. Lagipun rabbit bukan haiwan larangan macam anjing dengan babi. Tak macam sesetengah orang yang buat mudah saja bila bab bab NAJIS ni. Tak faham aku. Kau faham? Kalau tiba tiba mengidam nak makan daging rabbit, bila bila boleh sembelih buat gulai atau goreng macam KFC. Tapi kalau nak sembelih rabbit aku buat lauks, sila bersedia untuk kena flying kick ok! Rabbit aku untuk buat pet ya, bukan untuk buat lauk. Tapi tak taulah depan depan nanti kot kot tetiba aku mengidam pulak kan. Tapi aku tak mengandung. Jadi tak dalah nak mengidam pelik pelik buat masa sekarang ni. Terima kasih untuk darling CP sebab sudi men'support' dan menderma makanan kepada rabbit yang semuanya kuat mentedarah ni. Harapkan aku yang menjawat jawatan surirumah ni nak beli dedak rabbit, hmmm berdarah air mata rabbit pun aku tak dapat nak beli. Baiklah. Banyak sangat dah aku merepek untuk hari ini. Selamat Hari Raya. Jom tolong aku buat kuih raya. Jangan bimbang, aku dah cuci tangan dengan Lifebuoy selepas aku bekerja di kandang rabbit tadi. Sekian.

No comments:

Post a Comment