Friday, November 4, 2011

Lebih sihat, lebih gemuk.

Esok adik perempuan balik. Yeehuu. Seronok seronok. Dah lama takda teman bersembang yang sama jantina. Kalau nak bergossip dengan CP, malam malam hari baru boleh. Kalau ajak anak anak kesayangan bersembang, mau jadi aku yang bercakap sorang sorang, depa siap krrooooohhh, ZZzzzZzZZzzz. Agaknya bosan kot sampai tertidur. Hehehe.

Baru selesai menconteng arang inai di jari. Eh, takda sesapa kawen pun. Mengidam nak makan nasi minyak. Meleleh air liur basi bila bangun dari tidur mimpikan pergi kenduri dan bantai nasi minyak tiga empat pinggan. Kenyang dalam mimpi pun jadikla. Esok esok ada jemputan kawen, kenyang di alam nyata pulak. Kakakaka.

Maaf. Sekarang aku suka sangat buat entry ilmiah merapu merepek. Bila merepek banyak, stress aku hilang. Kalau stress hilang aku tak jadi nak moody. Kalau aku tak moody, aku takdalah macam moncong platipus duapuluhempatjam sehari.  Ok. Dah masuk Asar dah. Lepas sembahyang aku nak berehat. Aku kan kena berehat banyak banyak supaya lebih sihat dan lebih gemuk lagi. Tata.

No comments:

Post a Comment