Wednesday, November 2, 2011

Hujan renyai di dalam hati...

Bila masa aku kata aku tak mau?
Bila masa aku kata aku tak sudi?
Aku tak pernah janji apa apapun.
Orang lain buatlah apa pun, semua ok saja.
Bila aku cakap, sikit sikit ' terasa hati'
Aku takda niat apapun.
Ikhlas apa.
Orang lain janji macam macam, itu ini.
Tapi dia tak buat pun.
Aku tak nampak pun dia macam ambik kisah pasal janji janji manis dia dulu.
Lagi sekali aku cakap,
AKU TAK PERNAH JANJI APA APAPUN.
....end....



Tarik nafas, lepas. Tarik nafas lagi sekali, lepas. Fuh. Aku faham aku ni jenis yang suka cakap lepas dan sangat suka berterus terang. Aku benci simpan di dalam hati. Aku tak suka memendam rasa. Aku cakap tanpa prejudis. Maaf kalau terasa. Hati aku pun sakit jugak bila kena kata macam macam.
Tapi sekarang aku malas nak ambil kisah. Stress tidak bagus untuk keadaan aku sekarang. Harap perkara ni jadi macam angin lalu atau macam hujan yang turun renyai renyai yang akhirnya nanti akan berhenti juga.

No comments:

Post a Comment