Wednesday, November 21, 2012

Kuasa kanak kanak

Hello blog,
I miss u. Do you miss me? Tak? Ok. Aku pun tak rindu.

Lately, banyak sangat aktiviti di rumah. Biasalah budak budak. Cuti sekolah ni, rumah adalah milik kanak kanak kuasa tiga. Kalo boleh buat taufan dalam rumah, inikan pulak gempa bumi. The truth is AKU SIBOK BERLETER! Bila banyak berleter, membebel, aku jadi cepat penat. Anak aku cakap, "mummy gemok!". Ya. Mummy gemuk.

I cannot imagined my life without those little brats, yang kadang kadang can be so manipulative and adorable at the same time! Kuasa kanak kanak. Aku mummy yang super garang. Sila takut dengan aku. Maaf, teknik garang tidak berkesan dekat anak anak aku. Tak tahu kenapa. Bila aku pegang rotan, depa kata aku bergurau. Bila pukul sikit, boleh pulak cakap kuat kuat, "tak sakit pun". Wah! Hebat. Aku garang. Aku garang. Aku garang!

Ok. Aku surrender. Mereka tiga beradik hebat. Lebih baik aku membaca, menonton tv atau zzzz dengan Syafiyah dari mengalami kekalahan yang
ebih banyak lagi.

Ps: Breakfast dengan choc chip muffin memang mengujakan dan akan menghyperkan kanak kanak. Apsal aku boleh terpedaya nih!!!

No comments:

Post a Comment