Monday, April 21, 2014

At 29 weeks.

Kaki selalu meradang. Kejap kejap bengkak, kejap kejap kuncup. Most of the time, bengkaklah. Tidak mengapa. Bila bertukar saiz seberat anak paus memang lah begitu. Sabar Mone. Sebab tiada GD untuk pregnancy kali ini, aku suka makan benda manis. Teh tarik menjadi kegemaran secara tiba tiba. Bilakah boleh dapat makan macaron yang comel itu? Haiih.

Dah siap siap request untuk epidural lagi untuk kali ini. Walaupun ini kali kelima, perasaan cuak tu tetap ada. Sensasi beranak? Nehi. Tak thrill? Takpa. Yang penting, harap Allah permudahkan dan kurniakan kesihatan kepada kami anak beranak. InshaAllah. Dap dup dap dup.

Kejap aku nak listkan Carta Makanan yang dinginkan dan perlu dilahap sebelum aku nak beranak. Kalau lupa, rugi la aku. Cp, tolong masukkan dalam SNote ya. Kahkahkah. Terima kasih. I-L-U.
1. Seafood yang dicelup tepung dan digoreng berhadapan laut di KT. Tempat lain tak sedap.
2. Hi tea yang ada banyak dessert yang comel comel dan sedap macam macaron.
3. Lamb burger kat Fuel Shack.
4. Cendol Jo. Alahai, ini di Changlun.
5. Char Kuey Teow. 
Ok. Cukuplah  Carta Makanan yang ni saja aku tu. Kalo aku letak Carta Barang yang aku mengidam, nanti habih ada orang pengsan dan muntah hijau. Hahahahaha. Sekian.


No comments:

Post a Comment