Wednesday, July 1, 2009

Petua Gendut

Akhirnya. Finally. At last. Wow. Dah berapa hari hah aku tak update entry nih? Seminggu ada la kot. Sibok giler. Hahaha. Sebenarnya aku mempreparekan diri untuk satu interview. Ha! Mone nak kerja? Ya. Saya nak kerja. Cewah. Baru interview lah. Lama dah aku dok berangan nak kerja. InshaAllah. Kalau ada rezeki aku kerjalah. Kalau tak dapat, anggaplah tak da rezeki kan? Duduklah aku di rumah menyemai pokok-pokok dan sayur organik. Lepas tu cukup 3 bulan kutip hasil makan sampai muntah. Hahaha. Seronotnya.

Dah la aku dalam proses nak menggendutkan badan nih. Ada petua tak nak gendut? Oh. Tak da? Takpalah. Aku bercadang nak makan roti canai dan nasi lemak setiap hari selama 2 minggu. Boleh? Mestilah tak boleh. Hahahaha. Kalau buat amalan macam tu alamatnya Che Pyan lari dari rumah tak larat nak sara bini sebab makan banyak sangat sampai kalah ahli Sumo. Hahaha.

Oklah. Nak masak nasik. Dah 3 hari lauk kedai nih. Aku sibok ok. Bukan malas. Hihihi.

2 comments:

  1. iyo....dah menggeletar dah tangan nih...lama tak pegang keyboard..ihikhikhik..:p..eh hows everyone there hah?

    ReplyDelete