Monday, November 2, 2009

I Tunggu U

I Love U..uuu.. And I Miss u..
(gambar diblur atas sebab2 keselamatan)..heheh..pigidah

Suami terchenta sudah berangkat ke Langkawi atas urusan kerja. Huhuhu. Esok baru baru balik. Huhuhu. Agak terkilan sebab Che Pyan tak sempat breakfast kat rumah. Huhuhu. Nasi himpit yang dibuat khas dan dimasak semata mata untuk Che Pyan breakfast pagi ni jadi lembik. Sangat sangat lembik. Huhuhu. Tada hari lain ka dia nak pilih jadi lembik. Nak jugak jadi lembik hari ni. Nasib baik nasi, kalau ayam dah lama dah aku sembelih dan cencang cencang lepas tu buat baja. Huhuhu. Nampak gayanya, aku seorang diri sajalah makan nasi himpit lembik cicah dengan rendang ayam. Huhuhu. Op. Sekejap. Terlekat ayam. Ni mesti aku tak baca Bismillah ni. Hmmm.

Rasanya rutin hari ni dengan esok sama saja. Cuma malam ni tidoq awai sikitlah kot. Bukan ada teman berbual pun. Anak anak aku macam biasalah. Pagi petang siang malam asyik main main main. Asyik main masak masak, main Playdoh sampai habih kotor lantai aku kena mop pulak lepas depa main, main dengan Barbie lepas tu Barbie jadi macam choc fudge- sekejap ada sekejap takda, sekejap Barbie ada baju, sekejap lagi Barbie telanjang. Hish. Dah bosan main dalam bilik and bilik pulak dah tukar jadi hutan, keluar tengok tv sambil jinjit sorang satu buku kononnya nak kaler depan tv. Lepas tu amik sharpener sorang satu dan sharp kaler secara berjemaah depan tv atas lantai pulak tu. Hiiish. Grrrr. Dah habis bersepah semua habih satu rumah, mula meragam nak ZzzzZZ mintak susu sorang satu lepas tu ZZZzzzzZZ. Tamat. Habis sapa nak kemas? AKU LER. AKU SEORANG DIRI. GRRRR! Nasib baiklah comel. Nasib baiklah semua kecik kecik lagi. Nasib baiklah semua ni anak anak aku yang tersayang. Kalau tidak.....

Depa ni lah yang jadi teman aku bila Che Pyan takda. Kalau depa ni takda, mesti hidup aku sunyi. Mesti hidup macam takda motivasi langsung. Tiada kasih sayang untuk dikongsi. Macammana sekalipun, walau senakal mana sekalipun, walau orang kata tak comel sekalipun, for me, they are the cutest, the smartest and the best children that I have ever had! Ceh. Mone ni puji anak sendiri. Perahsan tak hingat. Ya lah. Dah anak aku. Mestilah aku puji. Sukahatiakulah. Ok ok. Aku rasa banyak dah aku merepek pagi pagi buta ni. Baik aku main The Sims dulu. Che Pyan mesti kat atas feri dah sekarang ni. Harap dia selamat pergi dan balik rumah. Amin. I tunggu U sayang. Cepatlah balik.

No comments:

Post a Comment