Thursday, March 27, 2014

Askar Comel bercuti sekolah.

Hello blog,
Baiklah. Aku sibuk minggu ni. Cuti sekolahnya kanak kanak, tapi aku yang sibuk. Tak menang kaki tangan daa. Askar askar comel bercuti di rumah. So, minggu ni nyaring lebih sikit suara aku. Dengan keadaan fizikal yang membataskan pergerakan kilat, aku redha. Takdanya aku nak swooooshh sana, swooosshh sini. Kaki seringkali cramp. Mungkinlah aku kekurangan kalsium.

InshaAllah, lagi dua minggu akan memasuki 'third trimester'. Cepatnya. Baik baik ya 'Encik Baby'. Please ikut due date yang doktor jangka ya. Ada few things lagi yang belum beli. Takpalah. Bukan nak kalut pun. Gamak payah, beli online, suruh encik Posmen hantar ya CP.  Tak yah serabut. Tak yah serabut.

Baiklah. Itu saja masa untuk menulis entry hari ini. Askar askar comel menunggu. Sekian.

No comments:

Post a Comment