Sunday, March 27, 2011

I love sewing, he loves reading.

This surirumah was supa dupa busy as a bee with her daily routine sepanjang minggu ini. Takpa. Itu cerita weekdays. Sekarang dah weekend. This morning, keluar masuk kedai for the sake of sebijik katil bujang for our Little Aiman. Konon nak cari yang paling affordable dan kukuh dan cantik dan the cheapest lah. And we did! Aku bertuah hari ni. Weehuu. Petangnya, we went to Alor Setar Mall (it's been like forever aku dah tak ke situ) untuk beli sebarang dua barang barang di Kedai Badan (kedai apa ni) yang tengah murah sekarang. Silalah pergi membeli untuk yang suka bayar sikit tapi nak barang yang elok dan bagus dan bla bla bla bla aku dah membebel lagi.

My darling CP is currently busy spending most of his free time to get to know............

A Doctor In The House
Rasa macam tidak dipedulikan atau aku yang sensitive terlebih. He's so into Dr M new book. I jeles tapi takpa. Bacalah buku tu daling. Baca selalu pun takpa. Nanti cepat habis. Erk. Tebal gila jugak. Takpa. You continue ya darling. I won't disturb you. Chiayok chiayok.

Me too was busy getting myself occupied with my new book which I bought in KL last week. Went to MPH, been searching here and there dalam MPH macam orang gila for this lovely book. Tadaa.





It's Sew! from Cath Kidston. Aku punya. Aku dah dapat. Yea yea. Beg belum buat lagi. Tak da masa Sekarang baru dok melihat lihat apa benda yang aku nak start buat dulu. Baru dalam proses buat senarai barang apa yang aku kena beli untuk satu satu projek. Huarghhh huargh huargh.
Ok. Aku dah ngantuk nih. Tata. Good night.

No comments:

Post a Comment