Tuesday, May 24, 2011

Samba aku tak reti.

Minggu lepas dan minggu ini aku jadi agak sibuk. Bukan meyibuk tapi tersibuk. Tidak dapat berblogwalking seperti biasa. Tengah struggling satu keadaan yang macam sedang menaiki roller coaster. Hanya Allah yang Maha Mengetahui. Berperang dengan emosi sendiri dan jugak dengan sifat semulajadi tiga kanak kanak comel riang ria yang memang tak boleh duduk diam walau sesaat kecuali waktu ZZzzzZZzz. Takpa. Mummy tetap sayang kamoo. Ei. Benci aku ayat 'kamoo' tu. Ok. Ulang balik. Mami sayang kamu, kamu dan kamu.

Dah. Aku kena sambung kerja balik. Kain baju dah empat hari bertambun tak berlipat. Semua kena siap sebelum CP balik. Kalau sempatla. Kalau tak sempat, b/fwd untuk esok dan esok dan esok dan esok. Hehehe. Aku dah start serabut tengok rumah ni. Nak buat ops besar besaran memang tak da daya.  Buatlah apa yang patut. Yang penting lantai bersih, dapur ada makanan dan bilik siap dikemas untuk tidur. Eh, aku nak masak apa hah malam ni? Gamak malas, aku buat muka sedih pergi rumah tok aku kat sebelah buat buat tanya tok masak apa hari ni padahal aku tau yang tok aku memang tak masak pong lepas tu tok aku yang kesian tengok cucu dia yang pemalas sangat ni hulurlah tiga empat jenis lauk yang bapak aku hantar tadi. Boleh? Nah. Amik penampau ni. Takda lah aku malas sangat tahap ekstrem sampai nak berlakon tahap tertinggi nak dapat lauk sebab aku malas masak. Hish. Lauk kat rumah aku pon berlambak. Sambal pun ok jugak. Bukan samba la ngok. Samba aku tak reti. Tata.

No comments:

Post a Comment