Sunday, May 29, 2011

Umpan Kinder Joy

Sedang aku seronok seronok beronline seorang diri kat depan mengadap dinding, semua satu isi rumah sudah lama ZZzzZZz. Apahal suka sangat ZzzzZZ awal semua orang ni. Apa barang ZZzzZZ awal awal.Tapi bagus jugaklah. Boleh aku melantak ice cream sorang sorang tanpa rasa bersalah yang amat. Ya lah. Anak anak aku semua tak boleh makan ice cream sangat. Bila makan eskrem, dapatlah tiga pakej yang sangat tidak diundang. Demam, batuk dan jugak selesema. Lepas tu akan terpaksalah aku ngan CP ulang alik ke Medical Centre bagi talian nebs kat setiap seorang. Huuuu. Aku tak mau. Aku tak mau. Nehi kabhi nehi. Penat woooo.

Stress dah kurang sikit. Lepas kena sesi rotibasi motivasi ngan CP, aku dah semakin boleh control emosi aku. Besyukur dengan apa yang ada. Mungkin rezeki untuk itu bukan sampai waktu lagi. Takdalah aku tamak sangat ndak anak ramai ramai sampai boleh buat team bolasepak. Aku suka keluarga yang besar. Aku suka ramai budak kecik, padahal aku garang macam apa ntah. Tapi anak anak aku selalu kata ,saaayang mummy. Hehehe. Kalau tak sayang mummy, takda Kinder Joy. HahahahahKakakakakakaka. Oklah. Aku dah merepek sangat dah ni. Baik aku pong join ZZzzZZ. Good Night. Selamat Malam. Tata. ZZZZzzzZZZZzzZZZzzZZZzZZZZZZZZZZZzzzzZZZZZZzz

No comments:

Post a Comment