Sunday, April 8, 2012

35 weeks antenatal check up plus KFC am riser

Semalam ialah hari untuk buat antenatal check up. Keluar dari rumah seawal 7.30 pagi semata mata untuk register awal. Alhamdulillah, nama dah ada dalam list untuk appointment hari tu. Selesai register, usung semua ke seberang jalan untuk menikmati breakfast yang terbest. KFC am riser! Dah macam jadi suatu ketagihan setiap kali datang untuk check up di Perdana, pasti akan bersusah payah menyeberang jalan yang banyak kereta semata mata untuk itu.

Mengamuk sebab mummy lambat sangat


Sampai turn,aku tersengih sengih masuk bilik Dr Awang Nila. The friendliest doktor yang aku pernah jumpa. Alhamdulillah, baby tak besar, bersize normal, air ketuban pun sesuai dengan usia pregnancy walaupun aku ada GD. Cumanya, yang aku pening bila doktor tanya aku tiga empat kali betulkah aku nak epidural. Sepanjang tiga kali beranak, semua aku bantai epidural. Trauma memang takdalah bila pakai epidural sebab aku ni mudah paranoid dan tahap ada perasaan phobia yang terlampau. Lebih baiklah aku istikharah minta petunjuk dari Allah samada kali ni nak pakai epidural atau tidak.

No comments:

Post a Comment