Tuesday, April 24, 2012

Please lah

Bukanlah aku tak nak bersyukur. Aku berterima kasih sangat sangat sebab sudi membantu apa yang patut. Tapi kalau dah sampai satu tahap yang mengganggu gugat jiwa dan perasaan, aku jadi hangin satu macam dalam badan. Sampaikan anak anak aku pun susah sangat nak bersembang dengan aku. Kejap kejap panggil, kejap kejap tanya kalo bebudak ni ada panggil. Bagilah aku bermesra dengan anak anak aku sendiri. Belum bab masak memasak lagik. Takpa, aku larat aku buat. Kang aku dah beranak, silakan take charge. Aku tak biasa di arah buat itu buat ini, tak yah sibok. Hish, kang cakap banyak merajuk pulak. Kang kalau merajuk, aku memang buat tak tau saja. Bukankah nanti aku di cop sebagai perempuan kejam. Tak, aku tak kejam. Aku cuma minta di bagi ruang selesa dalam rumah sendiri.