Thursday, April 19, 2012

Back Pain

Had a very bad day yesterday. Been having a severe back pain. Can't barely move, can't barely walk and all i did was to lay down atas tilam dan menjadi seperti paus. Called Cp tiga empat kali sebab ingat dah nak bersalin. Tapi takda signs of labour pun. Contraction pun macam angin lalu. He's so busy dan hanya boleh balik paling cepat pun pukul 5.30 petang. But, then aku terlelap. Alhamdulillah, sakit dah kurang. Agaknya yang di dalam saja nak acah aku kot. Aku kan cepat paranoid.

Malam, CP ajak keluar makan. Oh, rezeki jangan ditolak. Back pain tolak tepi dulu. Makan pun penting jugak. Nasiblah bila balik bacaan glucose aku 5.9 mmol. Tidur dengan nyenyak semalam selepas dah berminggu minggu macam zombie. Itupun still terjaga pukul 4 pagi.

Dah. Aku dah tak larat nak berebut dengan Aiman ni. Silap aku jugak pergi install game lumba kereta dalam benda alah ni. Kan dah kena. Padan muka aku.

No comments:

Post a Comment