Monday, June 7, 2010

Let the Pics do the blogging..

Family Day and Holiday..............


Group discussion apa ni kat tepi highway ni...!!!
From left: Wani, Kak Linda, Kak Lily and Kak Anum.
Yang terlindung tu Kak Mahfuzah


 
 Ni posing apa ni tepi highway ni...!!!!
My CP and Sumardi (Baju Oren~Husband Kak Lily)


 
Aiman lapar sangat sampai jilat habih jari..
Kejap lagi kalau tak makan jugak, dengan jam sekali masuk perut.. 


 
Dah tahu basah, tapi still nak pakai jugak kasut...
Ikut suka hatilah...


 
 Ni lagilah suka ikut suka hati sendiri...
Nasib baik tak jatuh tali tu...


 
 Lepas mandi ikut CP melawat Petting Zoo...


 
 Mak budak pun ikut sekali...


 
 Mak budak takdak...
Kalau mak budak masuk sama, tak dak lah gambaq ni...
Semua muka dah ngantuk...ZZzzzZZ


 
Ni sekali lagi mak budak jadi photographer terjun...


 
 Wina sampai dah terduduk dah sebab penat sangat jalan..
Ntah hutan mana ntah CP bawak ni..
Ni Petting Zoo ka hutan ni..?
   

 
 Tuuu..Mommy nampak tak?
Tuuu......kat dalam lubang tu.....
Serius tak nampak masa kat situ. Dalam gambar baru nampak..hehehe


 
 Binatang comel...
Rumah pun comel
Saya pun comel...hikhik...menangis CP..


 
 Nampak kasut saya itu...?
Bawah kasut saya itu ada sesekor biawak!!!
Nasib baik kurang gemuk dan kurang lemak...
Kalau tak, habis glass tu pecah, 
habis kaki kena makan dengan biawak, 
habis dah tak boleh pakai kasut dah..
Habis semua..


  
 Ulartarium....Biawakrium....Bukan Akuarium..!!
Kalau tidak dah lama semua ikan mamposss aka dead..


 
Racoon pun ada nama kan...
Nama Ruby pulak tu...
Sedap pulak tu...


 
Kononnya berenang lah tu dalam air paras 0.5 METER...
Huiiii....dalamnya..... dalam sungguh kan....

Ok. Setakat ini dulu. Ada banyak lagi gambar tapi saya malas nak upload sebab saya malas. Saya malas sebab hari ini hujan. Hari hujan saya memang malas. Tapi kalau makan dan main The Sims saya rajin. Anak anak saya pun sama rajin macam Mommy nya. hehehe. Tata.

No comments:

Post a Comment