Wednesday, August 4, 2010

Country Home Story's

Last week, Sissy Sha, Mak Lang, Sha's Husband Aedy and Alya the Explorar balik kampung. Weeeeehuuu. So happy. Kenapa? Sebab Sissy and Mak Lang ada bawak balik  few goodies for me. Ehehehe. Hahahaha.

Menu tengahari: 
Sotong bakar, Udang Bakar, Terubok Bakar dan Muka semua dah terbakar


2 ekor tengah bakar, yang 2 ekor lagi ni meggelisah ja aku tengok...


Chedapnyeee....
Nyum nyum...
Slurrrrrrrp....
Drool..... 


Cepatlah...aku lapau ni


Talam IKEA aku jugak yang jadik mangsa...


Asap pun dah tak kisah..janji dapat cium bau pun kira oklah...


Ihhhh..... Aiman ni..


Me: Alya, come. Let's go to mommy's house nak?
Alya: Don't want!

Me: Alya, come la. Come play Baby Alive with kakak Wani and Kakak Wina
Alya: Don't Want!

Me: Alya, I'm taking your Mama to my house!
Alya: Huhuhuhuhuhu..tskk..tskkk
Dalam hati Alya, Tuhan saja yang tau. Hehehehehe.


Syok Syiok Syoook

Tak dapat Sheep Skin dapat kulit Kangaroo pun dah Alhamdulillah
Thanks Sissy and Mak Lang


So gebu So fluffy su furrrry


All the way from Uk..
hehehe...M&S
I lap u
Thanks again Sissy


Organic Cotton tahu...!


Betool...Tak tipoooo.....


My favorite.....
...Pemoih amos....

Petang lepas Asar, ke Kedai Bunga Raya yang jual barang antik, lama dan terpakai dekat Jerlun bawak MIL Sissy aka Mak Aedy.  Saya ngan CP pun sempat rembat dua tiga benda. CP punya dia dah simpan elok elok dalam almari. Saya punya biasalah nak letak kat mana lagi kalau bukan kat dapur. Hehehe. Kalau ada rezeki ke sana lagi, nak beli lagi mangkuk comel macam ni. Hari tu ada lagi 2. Tak tau lah kalau orang lain dah rembat. Takpalah. Aku redho.

Ini saya punya.
Comel comel comel comel.

No comments:

Post a Comment