Wednesday, August 4, 2010

Let's Recycle Babeh

Iya. Jom jom. Kita recycle bersama sama. Cewah. Bukan suruh amik kutip segala botol ngan plastik dijalanan dan sekeliling rumah buat perhiasan ka apa. Ini nak ajak recycle segala kain baju yang dah tak diguna supaya kita dapat buat satu benda yang cantik menarik teratrik dan memang sah sah tak da bom. Hehehe.

Ini beg comel kepunyaan WANI. 
Material dia....heheh.. :
Seluar Jeans CP
Baju Kedah Saya
Fancy Button RM 1
Velcro Strap
Kain Fleece secubit (buat flower kecik)
Benang secukup rasa
Masa diambil: Satu hari suntuk sampai tak payah buat kerja lain

Pandangan bila beg ternganga

Pandangan bila beg ni tersengih macam kerang busuk..
Ada poket tau kat dalam tu. 
Buat WANI isi sikat, lipgloss n etc 
Ok ....nexxxxt....

Ini apa?
hahahaah... Ini lah tempat saya simpan mata belalang saya.
Masa beli shades hari tu dapat case yang jenis bulky, besar dan tidak menarik langsung..Ptuuuiii!
Dah lah aku bayau mahal
Last sekali buat sendiri..
Material: 
Seluar Jeans CP lagi
BAju Kedah saya lagi...aikkk
Fancy Button RM 1
Velcro Strap sejemput
Benang secukup rasa
Masa diambil: 3 jam tanpa henti....Aku penatftttt

Bersantai dik?
Seronok nampak?
Nak join boleh?

Lergh....Lidah mu panjang sekali..
Hijau pulak tu..
Bluuekkk.
Nexxttt......

Ini Oven Mitten...
Comel kan.
Tangan terus tukaq jadi tangan monster yang sangat comel dan colourful..
Berhibur sambil memasak.
Jangan hangus sudah..Kakakaka

Cadang nak buat sepasang, konon macam kembar, last sekali jadi Mitten tak seiras
Eh lupa...
Materialnya: 
Sarung Bolster (I hate bolster...buat menyemak ja..Susah aku nak peluk CP)
Tali seluar Aiman
Kain Fleece
Benang secukup rasa
Masa diambil: 30 minit sekor Mitten siap
Kalau dua Mitten, kira sendiri...Malas..

Not for sale okeh

Tote Bag atau beg ke kelas mengaji (Ini WINA punya)
Material: Hoh..Sudahlah..Malas nak type

Uuuuuuuuuuuuuu McCormick
Nyum nyum
I lap u...
U complete Me

 
Kawan Baik Surirumah
Tata...
Dah malas mengarut..


No comments:

Post a Comment