Sunday, December 12, 2010

Adorable Little Kittens

My CP is off to KL this morning. InshaAllah. Kalau ada rezeki tak ke mana. Semoga diperkenankan Amiiin. Selesai menghantar CP dengan pandangan mata sehinggga 500 meter dan kemudian kereta CP hilang dari pandangan, terus masuk rumah amik segala mak nenek makanan binatang. Little Aiman is busy watching POCOYO sampai mata tak berkelip. Wani and Wina macam biasa ada kat rumah tok. Though CP is not around, tak da la sedih sampai tak leh buat apa pun. Luckily we have pets aka little friends kat sekeliling rumah.

This morning, I stumbled upon 5 little kittens yang sangat comel dekat luar rumah tok belakang sofa buruk. At first, I was going to shooooo it away, but then they started to make that cute and adorable ' please hug me ' look. Then, my Little Aiman, Wani and Wina started begging me ....bolehlah bolehla mommy...please..., and I was like .... hhhmmm..nanti mommy tanya ayah dulu ok.... At first, CP was reluctant about adopting those 5 Little Kittens, but in the end, he finally agreed. Me and the kids were so happy. Tak tau lah berapa lama kittens ni akan survive. Mak dia dah lari tak tau pi mana.



































                                                       .....The End......

No comments:

Post a Comment