Tuesday, December 7, 2010

Selepas C.P

My little prince and pricessess dah sihat. Been spending more time with them lately since all of them got C.P (Chicken Pox) secara berturutan. Next week, CP will be away for about 3 days kot. Good luck darling. I wish you all the best. Kalau ada rezeki, InshaAllah. Kalau takda, maybe next time ya. Tak pa.

Next week jugak, my sissy will be going to Melaka. Sambung belajar. Harap harap tu dia dapat buat yang terbaik dan belajar bersungguh sungguh. Sob pun dah ke KL. Dua tahun pulak tu baru habis. Huh. Sunyilah. Nasib baik ada 3 little kids, tok, adik dan jugak binatang peliharaan. Ayah pun setiap hari mai sini. Oklah. Malas nak merapu dah. I've uploaded few pics yang sempat di snap untuk aktiviti sepanjang dua tiga minggu lepas.

 
Wina and Aiman @ Car Wash Jalan Pegawai
Wani is nowhere to be seen sebab tak ikut..


Hobi: Memanjat


 Imagine a place, where you and me
Imagine a place where you could be 


Happy Little Wina
Aiman is busy looking around. Mana tau ada kedai jual air kotak.


Tak habis lagi...

 Bluueeekkkk...


 Eiiiiiii....
Look at me
I'm a GrandPire.... 
( It's her version of Vampire)


It's all about Wina..


 Aiman got tired looking around for kedai runcit.
Decided to join Kakak Wina making funny faces.


Aiman : It's my turn. 


 Eeeeekkkkkk



I made this! Semua ni I made before my sewing machine buat perangai.

Strawberry Love Small Tote
 With inside pocket and lining

 Strawberry Love Small Tote


 Red Rose Love Small Tote


 Green Love Small Tote


 Strawberry Love Large Tote


Strawberry Love Small Tote


  2 Way Red Rose Large Tote
With Front Pocket
 
 
The Other Way

Our Bunnies...Wabbit
 ....Willy. Wilma. Bobo....


 ...Grace...


 She's fat
She's cute



..~ THE END~..

No comments:

Post a Comment