Tuesday, December 21, 2010

My Little Pony

Aku tipu. Bila pulak kami sekeluarga membela atau memelihara pony. Tak da nya nak berangan macam tu. My little kambing adalah. Nasib baik masa aku snap semua gambar ni mak kambing dah selesai dah beranak dan mencucikan anak anak dia. Kalau tidak mungkin jugak aku makan penampar atau kena penendang free dengan mak kambing ni. Yalah. Orang dok sibuk sakit nak beranak, aku pandai pandai pi snap picture buat apa kan? Bukannya kambing ada FB pun nak letak status 'aku dah beranak, anak dua ekor' lepas tu pi upload picture pulak.


 Tatih tatih...


 Nyum nyum..lapaq la mak..mbbeekk


 Apsai susah sangat nih nak berdiri...Adeh..
Dukung sat...boleh?


 Hooray...berjaya berdiri !


 Adik dan abang


 Sekali imbas tengok macam puppy pun ada..haisshh..
eeeee.......tamau.

Dalam entry ini, aku pernah sebut satu perkara. Tak mau cakap 'aku' dah. Tapi nak buat camna kan. Memang orang utara ini dengan perkataan 'aku' boleh ibarat macam aur dengan tebing. Macam BFF. Betul...tak tipuuuuuuuuuuuuu. Dah jadi identiti dah. So, maaf la no. Aku tipu lagi untuk kesekian kalinya. Ok. Lapaq. Nak breakfast ngan Aiman. Lagi dua orang anak pergi holiday rumah tok wan. So, aku pun macam holiday jugaklah ngan Aiman kat rumah ni. Tata.

No comments:

Post a Comment