Sunday, February 9, 2014

Me @ 20 weeks, Syafiyah @ 21 mo.

Alhamdulillah, sudah 20 minggu. Test GTT semalam di Perdana. Horray. Kali ini tiada Gestational Diabetes. Thank You Allah. Kanak kanak di rumah sudah mula membagi cadangan nama untuk baby dan membelek buku Nama berulang kali. Terutamanya Cik Kakak Wina. Hamboih. Sabaq le. Awai lagi.

Sudah mula membuat list barangan yang perlu dibeli sedikit demi sedikit InshaAllah bila dah masukThird Trimester nanti. Listing dah, approval ja belum dapat lagi. Cp belum pun review lagi senarai tu. Hish, tak tahulah bilanya.

Cik Syafiyah berkelakuan garang semenjak dua menjak ni. Tapi muka baik sangat masa zzZzz. Tak cukup tidurkah atau tak cukup makankah ataupun tidak cukup kasih sayangkah?Hahhahhah. Tak tahulah. Cumanya harap kelakuan garang Cik Syafiyah ni hanya temporary. Habis semua kena. Abang Aiman, Kakak Wani dan Kak Wina pun takut dengan Syafiyah.

 


 

Ya Allah, cepatnya Syafiyah membesar. Dah boleh main dan geng dengan Kakak Wani dan Kakak Wina. Semoga sentiasa sihat dan membesar jadi hamba Allah yang taat. InshaAllah.