Tuesday, June 21, 2011

Father's Day

Ya ya. Aku tahu dah basi tapi aku tetap jugak nak buat ucapan ini. Pertama, Happy Father's day to my dear darling Sufian. Thank you juta jutaan for being a great husband to me and the greatest ayah to our three little ninjas. I don't care what people say and I don't give a damn what they think about you. You're the best and I looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove you.

Second, Happy Father's day to my dear ayah, Haji Hasbullah. The best ayah in the whole world. Of course semua orang akan cakap camtu kan kat bapak masing masing tapi what the heck kan. He's my ayah and he is always there whenever i need him especially bila nak minta tolong bawak anak anak aku  pi KMC setiap kali depa sakit bila CP is not around. Ayah aku tak kedekut dan tak pernah berkira dengan anak anak. Ya Allah, kurniakanlah rahmat ke atas kedua ibubapaku, kurniakanlah kesihatan kepada ayahku supaya dia dapat beribadat dengan sempurna, kurniakanlah rezeki yang berkat kepada ayahku dan semoga ayahku bahagia di dunia dan akhirat. Amin.


Jom pergi HK Disneyland.

Tata.

No comments:

Post a Comment