Thursday, June 9, 2011

Saya harap saya pernah say Hi to awak, tapi saya tak pernah pun.

Today,  I was told by one of my high school junior that one of my friend during high school has passed away peacefully in her sleep, this morning. Dengar cerita, dia baru kahwin dalam sebulan kot i think. Kami ke sekolah rendah yang sama, kelas yang sama dan ke sekolah menengah yang sama sebelum aku pindah ke Alor Setar. Jumpa semula dalam FB, but I never had the chance to chat or sms her selama ni. But now she's gone. I wish that I could have say hi or hello to her before, but no, I didn't. I'm such a jerk! T____T

Saya berdoa semoga dia bahagia di sana. Marilah kita sama sama sedekahkan Al Fatihah kepada arwah Siti Noorul Azrin dan berdoa dia ditempatkan dikalangan yang beriman. Amin.

No comments:

Post a Comment