Tuesday, June 7, 2011

Jangan tak tahu

Jangan tak tahu yang mak budak pun boleh ketagih main game dress up. Siap sign up untuk join community dia lagi. Ketagihan yang macam ini bagi aku tak apa. Asalkan tak membahayakan kesihatan. Hahaha. Tengok anak anak main Baby alive ngan Barbie sekejap sekejap fesyen ni sekejap sekejap fesyen nun. Ish. Aku pun nak jugak main tapi tak maulah kejap kejap kena sikat rambut anak patung yang kusut masai  ya amat macam dah empat lima tahun tak sikat padahal anak aku baru ja sikat tiga empat minit tadi. Aku tak suka sebab aku kurang sabar.

Sebab tu ada ada orang cipta The Sims. Boleh main anak patung secara maya. Tak payah susah susah nak jaga. Kan rambut tu dah tak payah sikat. Style pun pakai klik klik ja. Kan senang. Tapi sekarang aku stop sekejap main The Sims 3 sementara tunggu adik aku balik suruh dia tambah apa yang patut.

Habih kalau tak main The Sims hang buat apa? Hehehe. Sekarang aku seronok main dekat Roiworld. Yang penting memang seronok gila main dress up games kat sini. Boleh beli barang dari atas kepala sampai kaki. weh. Lepas tu siap boleh adjust lagi hang nak background apa. Syok ooo.Tapi hari ni aku main sekejap ja. Sakit perut bagai apa ntah. Oklah. Aku minta diri dulu. Nak pergi dating dengan CP. Tata.

No comments:

Post a Comment