Monday, June 6, 2011

Youtube lagi

Blog akukah yang berat atau bukunota ni yang lembab sangat nak loading. Selalu aku bukak ok ja blog aku. Bila aku bukak certain blog dia jadi makngot. FB pun sama jugak. Kadang kadang nak tunggu dia load gambar tu sempat jugak aku ulang alik ke rumah sebelah kidnap keropok ikan. Kalau bukak FB aku ok ja jugak. Kalau bukak Fb orang lain, bukunota ni cam bengong. Mungkinkah ia macam isyarat supaya aku tak payah dok buang masa bukak baca blog orang dan jugak tengok gambar orang dalam FB lama lama. Ataukah tuan punya gambar upload pic size besor sangat supaya kawan kawan cepat rasa bosan dan dengan segera macam nak tekan butang pangkah kat atas sebelah kanan itu. Cek tatau. Yang cek tau, kalau tengok video dalam Youtube ok ja. Takda la pulak tersedak sedak dia nak loading. Smooth ja pun. Dah. Aku nak tengok movie dalam Youtube. Banyak yang classic ooo. Cerita cerita banyak yang dah lama zaman hingusan dan masa aku belum wujud lagi. Semua ado. Cerita baru? Nak download ah sendiri kat memana. Aku tak tau. Bye. Nak pi amik popcorn ngan ayaq kopi segelas. Selamat menonton untuk diri sendiri.

No comments:

Post a Comment