Monday, May 11, 2009

Jalan-jalan Cari Penat

Fuh. Berpeluh gila pagi ni aku nak bagi Aiman tiduq. Seksa betui aku tengok. Finally, aku berjaya. Yea. Aiman sudah tiduq. Aku boleh mengadap menatang ni sambil breakfast. Aku nak cerita pasai smalam. Smalam, tidur macam baby. Bila masa pulak aku jadi baby ni. Sebenarnya, smalam aku tiduq dengan nyenyak. Nyenyak sebab terlampau letih. Petang smalam (berapa banyak perkatan smalam daa..) aku ngan Che Pyan bawak the kids p jalan-jalan kat Bandar DarulAman. Ceh. Bandar Darul Aman konon. Jitra la. Kat situ ada satu kawasan rekreasi untuk family dan jugak untuk orang yang banyak masa terluang dan tak tau nak menghabiskan masa mereka kat mana. Aku tak pernah p pun. Ni first time la ni.

uwaaa...Ayah ngan kakak tinggai...


Takpa..oooooo...
Tinggai Aiman..Aiman boleh jalan sendiri!


Manalah orang tak tinggal..
khusyuk tengok orang main bola


Yea..Aiman boleh fly..
Aiman macam SuperBoy


Aiman naik, kakak jaga Aiman kat belakang ok?


Wina happy...


..Termenung jauh..


Tunggu sat..Aiman nak rehat..letih..


Uikss..Bahaya betui main ngan kakaks...
Aiman trauma.

Dah habih puas main dan bersenda gurau anak-beranak, pukul 7 lepas tu singgah rumah Wana ngan Bain pulak. Rumah depa area situ jugak. Dah alang-alang p tu singgah la sat, boleh sembahyang Maghrib sekali. Lepas Maghrib baru balik rumah. Sampai ja rumah terus semua pakat pengsan. Aku? Aku tak leh pengsan. Ada setambun lagi baju nak kena lipat tu..Kalau aku pengsan sapa nak lipat?

No comments:

Post a Comment