Tuesday, May 19, 2009

Magneto dan Megatron yang Jahat

Minggu ni aku tiada perasaan. Sangat bosan dan boring dan bertekanan perasaan. Che Pyan sangat sibuk. Tiada teman berbicara. Tiada teman berpidato. Tiada teman berkongsi suka dan duka. Kenapalah suka sangat manusia-manusia disana mendera Che Pyan yang menjadi kesayangan aku. Tolonglah hentikan penderaan mental dan fizikal (?) terhadap Che Pyan yang menjadi kesayangan aku. Tolonglah. Tolonglah. Aku merayu. Kasihanilah daku. Mintak nyawa..!

Ceh. Merayu pun tak guna. Manusia yang brperangai macam tu memang tak ada hati perut. Pemalas. Nah. Pang! Ambik sebijik penampaq istimewa ni. Mau kerja berjawatan besar. Mau gaji besar. Tapi kerja tak mau buat. Semua suruh Che Pyan buat. Tak respect orang yang senior pulak tu. Nak kena luku? Kerja tak hebat pun. Tapi berlagak nak mampos. Macam bagus.

Eh. Macam mana hang tau Mone?
Sebab aku pernah jumpa manusia-manusia ini beberapa kali. Dan InshaAllah, memang akan selalu jumpa lagi. Ya la. Bowling Inter Branch sebulan sekali. Nih buat Bowling Pat Penjuru pula ni. Mau tak jumpa muka-muka ni. Hari Sabtu nih...wooo..wooo..pun Che Pyan tak da. Ingatkan boleh bersenda gurau seperti biasa dan seperti tiap-tiap hujung minggu. Che PYan dah janji. Tapi..apakan daya.

Mereka itu mempunyai kuasa. Kuasa veto. Kuasa jahat Magneto. Lebih jahat lagi dari Megatron. Kuasa kuku Besi. Kalah Nazi. Hah. Aku benci. Baik aku bermain. Anak kecik dah tiduq. Wani dekat sekolah lagi. Banyak lagi masa ni. Lunch dah siap. Hahaha. Yea. Banyaknya masa lapang. Aku mau main. The Sims..Here I Come! Mari. Mari ke mari. Mari tolong ubati perasaanku ini boneka kesayangan ku. Hahahaha..

2 comments:

  1. Wow! rajin betoi pn mone ni. lum kul 10 tp set lunch dh ready.. leh call cik pyan ajak blk lunch la cmtu..

    ReplyDelete
  2. Che Pyan nak balik lunch..owh..macam mimpi..lunch sempoi ja. budget budak-budak kecik makan.heheh

    ReplyDelete