Thursday, May 7, 2009

Selamat Hari Bomba

Kusyukk gila Wani sampai aku panggil pun tada pedulik..

Hari ini tak berapa senang. Sungguh sangat tidak senang. Pepagi lagi dah bangun. Sibuk sana sibuk sini. Che Wani masuk pertandingan mewarna. Anak yang nak masuk, mak yang kelam kabut lebih. Bukan apa. Teringin jugak nak tengok kehebatan anak aku mewarna. Dah la nak gerak p pukul 8, pukul 7.45 baru dok terhegeh-hegeh iron baju che Pyan.. Baju batik pulak tu.Lagi la melambatkan dan melewatkan lagi kerja nak bersiap aku. Selesai dah semua urusan che Pyan, aku pun meneruskan perjalanan ke destinasi impian tersebut (ceh..destinasi impian kunun) dengan menumpang ayah. Sesampai ja kat situ, anak aku ngan Cikgi dia tak sampai lagi. Bawak la Aiman jalan-jalan dulu. Sempat jugak mengajar anak menghargai sekitar.

Cucu wan...

Suka sungguh panjat budak ni

..Buai laju-laju..

Phewiitt...phewitt...you wanna ride with me?

wina pun sama nak sibok

Nasib baik tak runtuh trak bomba kenit ni..

Wan..lepas ni kita p sana pulak..

Sini la wani...Mummy kat sini..

Adeh!..Cikgi terjatuh atas Wani..

Selesai sudah sesi melawat Hari Bomba. Lapar gila tadi. Asyik dok layan berjalan, perut aku jugak yang sakit. Sapa yang susah. Aku jugak..Nasib baik bapak aku bawak p breakfast lepas tu..Janji kenyang sudah..Apapun Selamat Menyambut Hari Bomba kepada sesiapa saja yang menyambutnya. Terima kasih kepada mereka yang bekerja sebagai bomba yang bertungkus lumus menyelamatkan sesiapa saja yang dalam kesusahan. Ceh..Macam lagu Wonderpets pulak..Dan tak lupa jugak terima kasih kepada Che Pyan kerana mengkonsider untuk membeli benda Itu..I dah dapat the quotation, so what do you say? Can I have it?...ngeh ngeh ngeh ngeh.. I Love u...

No comments:

Post a Comment