Monday, November 23, 2009

Nama Saya....

Hello. Nama saya Puan Mone (nama sebenar). Tahun depan umur saya 30 tahun. Erm.... Ermm... Sebenarnya.... erm... uuuu.... iii.... hmmmm.... Saya sedang dirundung masalah yang sangat berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Cuba tengok bahu saya ni. Sampai dah senget sebelah dah. Kasihan kan? Ya. Saya sendiri pun kasihan dengan diri sendiri. Inikan pulak orang lain yang melihat diri ini yang kelihatan seperti tin berkarbonat bertekanan tinggi. Macam kalau dicucuk atau ditendang boleh pecah bila bila masa pun. Cubalah.

Ya Allah. Apa benda ntah yang aku merepek ni. Aku tengah tunggu Che Pyan aku balik. Dah lah p launcing Perodua tak bawak aku sama. Huwaaa... Huwaa.. Ni yang aku nak teriak sakan nih. Dah lah. Baik aku main The Sims. Lagi bagus dari aku merepek tak tentu hala kat sini. Tata.

No comments:

Post a Comment