Tuesday, November 3, 2009

Pakcik Horatio

Apapasai aku tak buleh ZZzzzZZ. Masuk ni dah empat lima gelas agaknya aku minum air masak dalam masa kurang dari sejam.. Mau kembung perut aku satgi. Lepas tu jenuh ulang alik ke BILIK REHAT. Penat tu. Selalu kalau letak ja kepala atas bantai, belum sempat habis baca doa tidoq lagi dah selamat dah belayar ke Wonderland. Kalau bab bab ZZZzzZZ ni aku memang hebat. Sambil duduk pun boleh ZZZZzzzZZ lagi. Pendek kata mudah sangatlah mata ni terkulai layu senang beradu. Macam peribahasa pulak dah.

Bukan aku tak mau tidoq. Bila nak pejam mata ja, aku jadi takut. Selalu Che Pyan ada. Kalau Che Pyan tak da selalu adik dengan tok aku mai rumah aku teman kami anak beranak. Tak pun aku angkut bungkus kain baju lari p rumah tok aku yang berjarak dua kangkang kera ja dari rumah aku ni. Tapi kali ni tok aku tak mai pun. Adik aku pun tak mai. Letih lah kot tu. Aku pun malas nak angkut p balik segala mak nenek harta peribadi bawak p rumah tok aku. Aku malas tau dak! Last sekali dah habis pikiaq, tidoq di rumah sajalah dengan anak anak minus Che Pyan. Apa yang aku mengarut ni? Ntah. Aku sendiri pun tak pasti. Yang pasti aku tak boleh ZZZzZZ. Rancangan Tv pun macam t*h!. Semua mengarut ngarut dan bagi migrain lagi adalah. Nak tengok DVD yang baru beli aku takutlah. Padan muka aku. Sapa suruh pilih semua cerita yang horror horror. Ahha. Baru aku teringat. CSI season 7 tak habih khatam lagi. Baik aku tengok sekarang. Sekarang jugaklah aku nak berambus dari sini. Pakcik Horatio Caine, wait for me.. I'm coming.. Tata.

No comments:

Post a Comment