Tuesday, November 17, 2009

Yeay Cuti Sekolah



Cupcake untuk Birthday Che Pyan.
Hiasan dibantu oleh: Wani, Wina Aiman
Tukang perabih: Aku ngan Wina la. Sapa lagi kuat melantak dalam rumah ni?

Hari ni aku berjaya upload gambar.Yeay. Bukan apa. Smalam puas aku cari kat mana aku lempaq tauk buang camera. Rupanya Che Pyan sudah bawak pergi kerjalah. Untuk bawak pi site visitlah. Padan muka akulah. Heheheeh.

Hari ni Wani bangun pi sekolah dengan senang sangat. Tak payah aku buat lecture free kat rumah ni macam selalu. Sebabnya aku cakap kat dia esok last day dah nak sekolah. Lepas tu boleh hooray hooray kat rumah. Dia pun apalagi terus melompat turun katil terus p bilik air mandi dengan penuh semangat. Bagus anak aku ni. Cakap ja nak cuti panjang terus tiba tiba semangat nak p sekolah. Tak kisahlah. Janji dia mau pi sekolah belajar pun dah cukup. Tahun depan Wina pun sekolah sama macam Wani jugak. Tinggalah aku kat rumah dengan Aiman berdua. Hmmmm.. Kalau Aiman pulak sekolah? Hmmmmm sekali lagi untuk kali yang kedua.

Hari ni tak boleh leka sangat. Lagipun Che Pyan mungkin balik awal hari ni. Yeay yeay. Aku seronok. Tapi, maknanya semua kerja rumah kenalah beres semua. Manalah tau, tup tup belum sempat habih office hour dia dah sampai rumah. Tak ka naya aku. Rumah macam tongkang pecah. Silap haribulan, Che Pyan amik kunci start kereta pi keluar patah balik ke tempat kerja. Huh. Tak mau aku. Oklah. Aku nak main The Sims pulak. Baik aku main sekarang. Malas aku nak berebut dengan budak budak kecik satlagi especially berebut dengan Wani semata mata nak main game.Tata.

No comments:

Post a Comment