Sunday, November 8, 2009

Tersurat dan Tersirat

Aku BENCI hang dan kaum yang sepesen dengan hang. Aku MENYAMPAH tengok perangai hang dan kaum yang sepesen dengan hang. Aku MELUAT tahap gila gaban bila tengok muka hang dan kaum yang sepesen dengan hang. Katalah kat aku apa pun. Janji aku dah kata apa yang patut. Pakailah apa yang hang nak pakai. Bergayalah gaya apa pun yang hang nak. Hang boleh berpura pura jadi PEREMPUAN. Seronokkan Play Pretend ni? Pakai mekap tebal konon cantiklah padahal muka macam hantu yang bersolek di siang hari. Eii. Aku seramlah. Pakailah baju perempuan yang seksi maut kononnya nak flaunt you beautiful body kat orang. Kasi orang tengok. Kasi orang geram. Eeeeyucks. But the truth is, no matter what u wear, no matter what u took just to make u a Women, no matter how u try to act like a women, no matter how big your fake boobies is and u even smile like a proud and beautiful women, DEEP IN YOUR HEART YOU KNOW THAT IT'S NOT TRUE. YOUR WHOLE LIFE IS A DAMN FRICKING FAKE and FULL OF LIES. YOU WILL ALWAYS BE A MAN. THAT'S THE TRUTH. Hahahahahah.Haahahahaha. Hahahahaha.

No comments:

Post a Comment