Sunday, April 19, 2009

Alya Balik Kampung

Siapa Alya? Alya ialah seorang budak kecil yang sangat comel lagi montel. Senang cakap dia anak sedara aku. Kalau orang utara kata Anak Menakan. Dah lama sungguh mama Alya aka my Sissy x balik Kedah. Rindu sangat kat depa. So, bila depa dapat balik sini, mestilah aku syok gila. Tu belum lagi kira anak2 aku punya syok dapat jumpa Alya. Depa sampai lebih kurang 8.45 a.m hari Sabtu yang bertarikh 11.4.2009. Nak jadikan cerita, haritu pulak aku ngan habih satu isi rumah terbangun lewat..Hah.! Apalagi, kelam kabut la pecut p Airport Kepala Batas. Alaa..x jauh sangat pun. Lebih kurang 15 minit ja dari rumah. Enjin kereta pun x sempat nak panas. Alya mula-mula sampai tu buat muka ketat pulak. Amboi..Dah la Gumuk n comel.. Buat macam tu lagi aku geram nak gigit. Sabar Mone. Tu Anak Sha bukan anak hang..Tapi lepas tu dah lama -lama skit dah ok dah tapi still garang especially ngan guys. Tak taulah pasai apa..Malu la kot. Baguih la kan kecik-kecik lagi dah pandai malu-malu..Hai...awat hari ni aku rasa segan sangat (bukan malu ok, segan means malas) nak type ni..Aku upload gambar sudahlah.Itu pun dekat Damiral saja. Maleh nak tangkap gambar. Aiman duk kacau.kalau nak tengok banyak p melawat sini. Apa pun Sha, I'm so so happy that u finally had the time to come back here though it was Dua Hari Satu Malam punya visit. Glad u can make it this time. Me n my kids were so damn H.A.P.P.Y. Baliklah selalu ok. Mana tau ada rezeki makan Udang Ketak besaq lengan..nooo... I miss U so much Alya Gumel ( Gumuk + Comel )....Jangan marah I ok Mama Sha ngan Papa Aedy..HeHeHeHe..


Suka sangat Butterfly tu..nak curik takut Dosa pulak..Tau takut..


My Ice Blended Chocolate..Ada lurvve....

The Yellow Mama n The Pink Panther..oopps Pink Mommy..


No comments:

Post a Comment